sådärå...

nu har jag då skaffat mig en blogg, Kommer antagligen inte att uppdataera den så ofta, men vafan ! ;) Angående mitt (blogg)namn så är Weightless (för er som inte vet det..) en galet bra All Time Low låt (slänger upp spotify länken där nere...)
de få inlägg jag (kanske..) kommer att lägga upp här kommer med allra största säkerhet att vara värre än värsta lektionen i skolan (alltså galet tråkiga..) eller helt sjukt oseriösa, så jag kommer väl säkert skrämma bort de stackars få läsare jag (förhoppningsvis) kommer att få, men vem bryr sig ? (Jag, kanske..?)

Justdeja !
Den utlovade Spotify länken : http://open.spotify.com/track/5O68eJX7EDZaS8V5uGqolr   LyssnaLyssnaLyssna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0