oboy drickande & All Time Low

Hallådär köp blåbär !
kom hem från skolan för cirka en timme sen, nu ska jag väl egentligen plugga, men orkar jag? (svar: Nej)

För exakt två veckor sedan stod jag och mina två bästa vänner utanför Sticky Fingers i Göteborg och väntade på att de skulle börja släppa in till All Time Low konserten, ganska sjuk vad tiden går fort egentligen ! vi väntade utanför Sticky Fingers i cirka tre timmar eftersom att de inte släppte in förrän vid åtta, men det var värt väntan ! jag stod längst fram med endast en (EN!) tjej framför mig, helt perfekt ! konserten var ju ungefär de bästa jag varit med om. och förbandet The Audition var helt underbara (slänger upp spotify länk där nere)! Dock sov jag bara cirka 2,5 timmar den natten, men det var det helt klart värt, :)

måste väl skriva ngt om oboy också (med tanke på rubriken..) som ni kanske redan har listat ut så dricker jag oboy just nu, kanske världens mest underbara dryck?! eller vad tycks? ;)

nämen nu måste jag sluta drömma och börja plugga !
slänger säkert upp ngn uppdatering senare !

http://open.spotify.com/track/5xWswij9mZVR3u5X0EQqmL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0