Fredag !

jag hatar mitt hår. det växer fortare än ogräs, har ngn läskig blond/råttfärgad färg, är alldeles för långt vissa dagar... listan kan göras hur lång som helst. jag ska klippa mig på fredag, hoppas på att det blir ungefär som sist gång jag klippte mig, för då vart jag super nöjd, fast det växer ju ut så fort igen (var bara cirka en månad sen jag klippte mig sist gång..) denna gången blir det att klippa upp det ännu mer eftersom att det är de uppklippta som växer ut igen på en vecka. skulle vart superfräckt att prova att ha riktigt kort hår ngn gång tkr jag, fast feg som jag är så vågar jag inte. men nån gång i frmatiden ska jag klippa av mig allt hår !


ska väl återgå (Läs: BÖRJA) plugga nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0