opepp....

opepp? är de ens ett ord? Nu är de det...

iaf, känner mig ganska opepp just nu. men kollade min blogg statistik förut och jag har faktiskt några läsare. ganska coolt ändå, med tanke på att jag inte ens har berättat för någon att jag har en blogg.. :)

17:00 ska jag ta bussen med en kompis till en kompis, kvällen bllir inte riktigt som det först var tänkt, men blir nog bra ändå :D

skrev ju för några dagar sedan att jag skulle skriva upp den positivaste saken med dagen varje dag, men jag har faktiskt helt glömt bort det. skriver ngt positivt om denna dagen senare ! :D hadetbra!





Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hejdär:) hade du en kul fredag igår ? ^^

2009-10-03 @ 13:44:07
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0