Oboy, OBOY !

sitter just nu och kollar på Inlåst. faktiskt ganska bra

Imorgon blir det skola fram till 11:40 (behöver jag säga att jag gillar fredagar?!)
efter skolan ska jag leta praktikplats tror jag. lite osäker på vart jag ska gå nu, men de löser sig nog...

efter det ska jag och två kompisar bada i en av kompisarnas balja (ni vet en sån man värmer upp, så de blir jäättevarmt&skönt?) :D Skööööönt !

dagen har vart sjukt onyttig ! druckit oboy tre gånger, käkat massor med godis och käkat kanelbullar ;D

justdeja ! jag fick VG på mitt småföretagande prov, de trodde jag verkligen inte eftersom att provet var skitsvårt och jag inte hade pluggat så mkt, men ska ju inte klaga ! haha.

mitt VG får bli dagens positiva ! :D

hur har eran dag varit? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0