busschaufförer...

jag fattar inte varför alla busschauffförer är så sura hela tiden ? i morse tex så fungerade inte mitt busskort, då säger han att jag har gjort sönder det (fast det aldrig brukar fungera på den bussen..) haha, borde dom inte vara glada och trevliga? för har man ett jobb där man möter mkt nytt folk (busschaufför tex...) så ska man väl tycka om att träffa nytt folk, iaf liiite ?

haha, men för övrigt så har dagen vart helt okej, skulle spela volleyboll på idrotten, men jag och nåra till fick spela pingis ist, de slutade med att vi satt och gjorde massage på varann, SKÖNT ! ;)

hur har eran dag vart ? stött på nåra sura busschaufförer? eller ni kanska har glada busschaufförer där ni bor ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0